Nová přítlačná křidélka inspirovaná MotoGP
Nová generace předních vidlic KYB
Nový přední hlavní válec Brembo a třmeny Stylema
Nový přilnavý potah sedla
Čistě okruhový speciál, všechny silniční komponenty odstraněny
Čtyřválcový motor o objemu 998 cm3 a výkonu 200 k s klikovým hřídelem crossplane a lineárním točivým momentem
Propracovaný balíček elektroniky
Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) se snímači Gyro/G pro 3D data pohybu
Citlivá kontrola trakce (TCS) a kontrola prokluzu (SCS)
Režimy dodávky výkonu (PWR)
Řízení předního zdvihu (LIF) a řízení startu (LCS)
Systém Quick Shift (QSS)
Systém řízení brzdění motorem (EBM) a systém ovládání brzd (BC)
Hliníkový rám Deltabox s krátkým rozvorem kol
Hliníková kyvná vidlice s horním nosníkem / hořčíkový zadní rám
Hořčíkové zadní kolo a hliníková 17litrová palivová nádrž
4,2palcový přístrojový panel TFT s režimem Track Mode