R1 GYTR - Vlastnosti
Vylepšený závodní výkon s R1 GYTR Pro ještě dokonalejší zážitek z jízdy na závodních tratích se model R1 GYTR může pochlubit novými funkcemi, které nabízí model R1 RACE, a výběrem dílů GTYR (Genuine Yamaha Technology Racing) vyvinutých pro závodní účely, aby v honbě za závodním výkonem nezůstal kámen na kameni.
Příslušenství GYTR je již více než deset let strategicky vyvíjeno s ohledem na rychlost stejnými inženýry, kteří jsou zodpovědní za úspěchy značky Yamaha v závodech. Patří k nim i tým, který stojí za vítězstvím Yamahy v mistrovství světa superbiků i v EWC.
Každý motocykl R1 GYTR, který nabízí optimalizovaný a vyvážený výkon, je vyroben a dodán jedním ze specializovaných obchodů Yamaha GYTR PRO Shops, aby splňoval předpisy FIM Superstock 1000. Model R1 GYTR je navržen tak, aby poskytoval nezbytný základ pro závodění, a lze jej dále přizpůsobit individuálním potřebám každého jezdce, který usiluje o dosažení další úrovně výkonu superbiku.
Model R1 GYTR nabízí vylepšený výkon v celém rozsahu otáček, zdokonalený výkon zaměřený na závodní tratě pro všechny úrovně schopností a díky široké škále nastavení jednotky ECU lze snadněji dosáhnout souznění jezdce se strojem a přizpůsobení konkrétním výkonnostním cílům.
Ideální jízdní polohu lze zlepšit díky nastavitelným stupačkám a řídítkům GYTR, zatímco agilitu modelu R1 GYTR zvyšuje nižší hmotnost jednotlivých komponentů GYTR.
Lehká a aerodynamická závodní kapotáž GYTR vyztužená uhlíkovými vlákny, včetně nových křidélek, je k dispozici v černém základním nátěru a obsahuje také sadu obtisků GYTR, zatímco závodní sedlo dále zlepšuje manévrovací schopnosti jezdce na motocyklu.
Vylepšený brzdný výkon na závodní úrovni nabízí spojení nových třmenů Brembo Stylema se závodními destičkami Z04, přičemž spojení je dále vylepšeno brzdovým vedením R1 GYTR.
Model R1 GYTR je vybaven řídicí jednotkou GYTR Racing a závodním kabelovým svazkem a je to propracovaná zbraň zaměřená na závodní okruhy. V rámci další snahy o zlepšení výkonu je model R1 GYTR vybaven tlumičem výfuku Akrapovič (< 100 dB), pastorkem a rozetou 520 15/42 z a závodním řetězem R-Series 520.
R1 GYTR je plně bezklíčový, vybavený vypínačem GYTR On/Off, který je určen pro závodní tratě, a pohodlí v boxech je zvýšeno díky montáži háků GYTR na zadní stojan, přičemž každý R1 GYTR je dodáván se zadním stojanem R-Series Racing.
Díky kombinaci továrních úprav, dílů GYTR a know-how techniků GYTR PRO Shop je R1 GYTR rychlejší a vyladěnější než kdykoli předtím.