Ténéré 700 Rally
Barevné varianty
Objevujte nové obzor
Zatímco Ténéré 700 zůstává motocyklem pro dobrodruhy, kteří chtějí žít bez omezení, Ténéré 700 Rally nabízí ještě lákavější nabídku pro ty, kteří se chtějí pustit do extrémnější jízdy.
Ténéré 700 Rally proto má ještě vyšší specifikaci, která dále rozšiřuje jeho možnosti.
Model Ténéré 700 Rally vzdává hold věhlasným rallye motocyklům Ténéré z minulých let a okamžitě na sebe poutá pozornost díky speciálnímu barevnému provedení inspirovanému historií a ikonickému vysokému přednímu blatníku, který je synonymem pro rallye stroje. V duchu legendárních vítězných dakarských strojů z 80. let je jednobarevná modrá kapotáž doplněna zlatými ráfky a pyšní se ikonickým designem Speedblock, který se používal na tehdejších továrních strojích Yamaha.
Model Ténéré 700 Rally získal díky větší světlé výšce a ještě lepšímu ovládání v terénu odpružení s delším zdvihem. Model Rally vychází z modelu Yamaha Ténéré 700 Extreme a je vybaven špičkovými, plně nastavitelnými předními vidlicemi KYB. Díky zesíleným trubkám a speciální povrchové úpravě snižující statické tření se zdvih vidlice oproti standardnímu provedení zvětšil o 20 mm, takže přední kolo má zdvih 230 mm. Podobně zvětšený zdvih zadního tlumiče přispívá ke světlé výšce 255 mm, takže Ténéré 700 Rally je schopné zdolávat duny a překonávat řeky, když se silnice poddá přírodě.
Odolný 4mm hliníkový kryt u modelu Ténéré 700 Rally navíc poskytuje dodatečnou ochranu před pařezy a kamenitým terénem. Jedinečným prvkem výbavy ve variantě Rally je také jednodílné sedlo v provedení rallye.
Sedlo má oproti standardnímu modelu mírně odlišnou ergonomii a umožňuje vyšší a vzpřímenější jízdní polohu, která jezdci usnadňuje pohyb na motocyklu. Sedlo Ténéré 700 Rally, které je silnější než standardní sedlo a má plyšový povrch z dvojího materiálu s vyraženým logem Rally, poskytuje mimořádné pohodlí při sezení a má impozantní výšku sedla 910 mm.
Pozornost věnovaná tomu, že Ténéré 700 Rally plní roli mimořádně schopného terénního stroje, se projevuje také v lehkých titanových stupačkách.
Stejně jako na speciálních soutěžních strojích jsou stupačky o 228 g lehčí než ve standardním provedení a mají větší kontaktní plochu. Jsou výrazně vroubkované, aby se snížil tlak na boty jezdce, zvýšila se přilnavost a jezdci, kteří rádi ovlivňují řízení prostřednictvím stupaček, získali lepší ovladatelnost.
Ténéré 700 Rally má také další motiv přístrojového panelu nazvaný Raid, což je uspořádání inspirované roadbookem, které odstraňuje většinu informací ceněných při jízdě po silnici a upřednostňuje informace týkající se cesty, které jsou nejužitečnější při jízdě v divočině.
Jezdci týmu Ténéré Yamaha Rally Team, Pol Tarrés a Alessandro Botturi, se budou účastnit významných terénních vytrvalostních závodů na motocyklech Ténéré 700 Rally ve verzi s výbavou GYTR, což potvrzuje kvality tohoto motocyklu pro podobné soutěže.
Detaily:
- Nová kapotáž a světlomety ve výrazném designu Yamaha Adventure
- Vysoce kvalitní, plně nastavitelné odpružení vpředu i vzadu
- Nový plně barevný 6,3" TFT displej s možností připojení chytrého telefonu
- Elektronický plyn YCC-T s dvěma jízdními režimy
- Přepínání ABS a TCS pomocí speciálního tlačítka
- Nejnovější verze čtyřventilového, kapalinou chlazeného dvouválce DOHC CP2 o objemu 690 cm3 splňující normu EU5+
- Nové ovládací prvky a ukazatele směru
- Nové jednodílné sedlo ve stylu rallye
- Nízká varianta se sedlem sníženým o 15 mm
- Nový kryt spojky nezasahující do prostoru nohou
- Větší stupačky
- Chrániče rukou v barvě kapotáže
- Modernizovaný spínač bočního stojanu
- Vyšší odpružení KYB vpředu i vzadu
- Provedení v historických barvách vzdávající hold klasickým modelům Ténéré
- Vysoký přední blatník v terénním stylu
- Odolný spodní kryt vyrobený ze 4mm hliníkového plechu
- Lehké titanové stupačky
- Další motiv Raid na TFT přístrojovém panelu
- Speciální sedlo Rally